Amit az elmúlt évek során megtanultam

??????????????

Eddigi életemben a velem történt események sorozatából sok mindent megértettem, megtanultam. Nem könyvekből, saját megtapasztalásaim által. Hagyományos értelemben vett, diplomám nincs, de elmondhatom, kijártam az élet iskoláját felsőfokon.

Amit megtanultam használom a mindennapokban, így egyszerűbb, kiegyensúlyozottabb, örömtelibb (boldogabb) lett az életem.

Mindennek oka és okozata van. Az okot a saját életemben csak én magam tudom megszüntetni, és csak abban az esetben, ha valóban részt veszek a  saját életemben; és megélem a felismeréseket és az érzéseket.

Elfogadom, hogy a sorsomat nem én irányítom, hanem a sors irányít engem.

(Tudom, nem ezt tanítják nekünk, de nézd meg, ha így lenne, már

mindenkinek, gazdagnak és boldognak kellene lennie. Vajon miért nincs így?)

Nem akarom és nem is tudom, a sorsra ráerőltetni az akaratomat, mert előbb-utóbb kiderül,  csak vesztes lehetek. (Tapasztaltam eleget :))

Kénytelen voltam megtanulni elfogadni a körülöttem történő eseményeket, minden rosszban megtalálni a jót. (viszonyítás)

Vannak vágyaim, de azok megvalósulását most már türelmesen kivárom.

A vágyak teljesülését nem programozom, nem erőltetem, mert mindennek  megvan a maga ideje és helye.

http://www.sors-elemzes.hu/lemezek/

Természetesen nem ülök a babérjaimon csodára várva, hanem teszem a dolgom és mindig figyelek.

Meg tanultam maximálisan figyelni arra, akivel beszélgetek, hisz mindenki, akivel találkozom üzeneteket hordoz számomra, melynek lehet, hogy csak a töredéke szól nekem.

Megtanultam, az élet bármely oldaláról nekem szánt üzenteket megérteni, a jeleket helyesen értelmezni, és saját problémáim megvilágítására és megoldására használni.

Mint ahogy megtanultam, helyesen értelmezni a körülöttem lévő emberek velem szembeni viselkedésének üzeneteit, így nem másokat hibáztatok, mert tudom ők bármilyen viselkedéssel valamire tanítanak engem.

Így megértettem, hogy a saját családom mi mindenre akar megtanítani. Megtaláltam a párhuzamos összefüggéseket, családtagjaim és a saját életem között.

Megértettem és elfogadom, hogy nem én választom a páromat, kapom az élettől azt az embert, akitől a legtöbbet tudok tanulni.

A család által megtanultam mit is jelent a valódi megbocsájtás és a valódi szeretet. (nem mindegy, hogy értelemmel vagy érzelemmel szeretünk valakit)

Megértettem, hogy az értelem és az érzelem mellett a legfontosabb a cselekedet;  a megtanultak tettekre váltása a mindennapokban.

Ha mailben megkeres és megírja telefonszámát, visszahívom, és 10 perces beszélgetés után eldöntheti, szeretne-e a tanfolyamon részt venni, ahol a fent felsoroltakat megtanulhatja velem.

http://www.sors-elemzes.hu/karma-mukodese/

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

